تب با درجه پایین مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

تب با درجه پایین مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

 

تب با درجه پایین مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان

تب درجه پایین می تواند علائم شایع سندرم نفروتیک در کودکان است. انتظار می رود اطلاعات زیر را به شما معرفی بیشتر در مورد تب با درجه پایین و سندرم نفروتیک در کودکان، و پدر و مادر نیز می توانند در مورد یک درمان طبیعی برای بیماری فرزند خود را یاد بگیرند.

تب درجه پایین ارتفاع خفیف درجه حرارت بالاتر از نرمال است. عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا شرایط مشترک است که باعث تب با درجه پایین هستند. همانطور که کودکان و نوزادان حساس و یا ضعف سیستم ایمنی بدن، آنها بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری های عفونی است. کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا استروئید را برای کنترل شرایط خود را، با این حال، این داروهای استروئیدی می تواند ایمنی مهار و تشدید عفونت.

تب درجه پایین ممکن است نیاز به درمان نیست اگر علائم دیگر وجود ندارد. اقدامات مراقبت از خود، مانند استراحت و مایعات، ممکن است به اندازه کافی. داروها، مانند استامینوفن، ایبوپروفن (Advil، و موترین) و آسپرین، همه می توانند کاهش تب، اگر چه آسپرین باید برای کودکان استفاده نمی شود، و ایبوپروفن برای نوزادان زیر شش ماهگی توصیه نمی شود.

در علاوه بر محدود ایمنی، دیگر از عوارض جانبی استروئیدها شامل صورت ماه، چاقی شکمی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، بزرگ شدن پروستات، آتروفی بیضه، ریزش مو، آکنه، مشکلات بینایی، و غیره

نگاهی به ایمنی و بهره وری به حساب، کارشناسان توصیه پدر و مادر از فرزند مبتلا به سندرم نفروتیک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، که کمک به جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش است. علاوه بر این برای از بین بردن برخی از علائم سندرم نفروتیک در کودکان، هدف از این درمان در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه.

علاوه بر تب با درجه پایین، هیچ نشانه ای وجود دارد؟ اگر شما هنوز هم هر گونه ابهامات پیگیری، شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک. ما خواهد بود با مبارزه علیه این بیماری همراه با شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.